دعوت نامه نمایشگاه
عضویت در خبرنامه

دسته بندی مقالات

آخرین اخبار و مطالعات علمی پژوهشی

طبقه بندی مقالات علمی

آخرین اخبار

بنتونیت یک رس طبیعی با جذب آب، تورم‌پذیری و چسبندگی بالا است که در صنایع حفاری، تصفیه، کشاورزی، ساخت‌وساز و داروسازی کاربردهای گسترده‌ای دارد.
ایلیت بنتونیت ترکیبی از دو کانی با خواص جذب آب، چسبندگی، و پایداری حرارتی است که در صنایع نفت، سرامیک، محیط زیست، کشاورزی و ساختمان‌سازی کاربرد دارد.
بالکی (بالکیت) یک رس طبیعی با جذب آب و چسبندگی بالا است که در صنایع سرامیک، کشاورزی، ساخت‌وساز، نفت و گاز، و محیط زیست کاربرد دارد.
فلدسپات‌ها دسته‌ای از مواد معدنی تکتوسیلیکات هستند که نقش مهمی در ساختار سنگ‌های زمین دارند و حاوی عناصری مانند کلسیم، پتاسیم یا سدیم می‌باشند. این مواد معدنی بیش از نیمی از جرم هسته زمین را از نظر وزنی تشکیل می‌دهند و در سنگ‌های آذرین، رسوبی و دگرگونی در سراسر جهان به‌وفور یافت می‌شوند. فلدسپات‌ها به عنوان اجزای اساسی این سنگ‌ها شناخته می‌شوند و محتوای آن‌ها معیاری برای طبقه‌بندی بسیاری از سنگ‌ها محسوب می‌شود.
کائولن یا خاک چینی به عنوان یک نام معمول برای مواد معدنی شناخته می‌شود که به‌طور کامل یا عمدتاً از کائولینیت یا سیلیکات آلومینیوم تشکیل شده‌اند. کائولن خام که آسیاب و طبقه‌بندی شده است، ممکن است حاوی مقدار کمی از سیلیکات‌های دیگر مانند میکا، ایلیت، کلریت، اسمکتیت و همچنین کوارتز باشد.
کشور ایران از جمله کشور هایی است که معادن سنگ ساختمانی فراوانی دارد…
بیست و سومین نمایشگاه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی در محل دائمی …
شرکت سایان پودر به منظور تولید خاکهای دانه بندی و میکرونیزه با …
با توجه به نیاز فرمولاسیون مشتریان (شرکتهای تولید کننده کاشی و سرامیک) در جهت نیل …
سیلیس یک ماده معدنی با خواص شفافیت، سختی و مقاومت شیمیایی است که در صنایع شیشه‌سازی، الکترونیک، سرامیک، تصفیه آب و فیبر نوری کاربرد دارد.
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
کد اسکرول نرم